Acolo unde stelele strălucesc

Aș da o fugă acolo unde stelele sunt mai aproape,unde forța de strălucire străpunge linia orizontului,acolo unde le-aș putea asculta cum cântă versuri de dor.Mi-as întinde mâna pana la ele că sa le-ating,să le mângâi și să le-aprind mai tare cu scântei de iubire.Aș fura o văpaie de-ale lor și aș păstra-o pentru eternitate.Mi-aș spune povestea fără să-mi fie teamă că la final am să fiu judecată sau învinovățită.Le-aș spune despre ochii lui și despre cât de mult se-aseamana cu ele.Aș îndrăzni să vorbesc despre cât de mult iubesc sa le privesc împreună cu el,în nopțile senine de vară.Le-aș cere să-mi îndeplinească dorințele despre noi.N-aș vrea să cadă de pe cer pentru mine,aș vrea să rămână sus și să strălucească cu putere pentru amândoi.Le-aș ruga să-i șoptească din când în cand cât de mult îl iubesc și cât îmi e de dor de clipele noastre fericite, în care luna ne devenea felinar.Le-aș spune mii de povesti despre viața de pe Pământ.Le-aș mărturisi cât de mult le iubesc și cât îmi place să le observ fiecare licărire.Le-aș cere să-mi păstreze un loc pe bolta cerească pentru ziua în care mă voi alătura lor.Le-aș implora sa mă învețe cum să iubesc mai sincer și cum să trăiesc mai frumos.Le-aș cânta melodii de iubire și le-aș arăta cum e să te îndrăgostești,spunându-le despre zâmbetul lui.Le-aș lăsa să-l cunoască și să le devină drag.Le-aș ruga să-mi spună mai multe despre sufletul lui și despre ceea ce simte.Le-aș spune că nu sunt deloc bine fara el,deși mă mint de fiecare dată.Aș plânge în fața lor,mi-aș descarca sufletul de amărăciune,iar ele m-ar mângâia.Ele m-ar iubi și mi-ar ocroti inima.Mi-ar fi lumina in lipsa lui,mi-ar fi caldura când el e departe.Poate ar umple cumva golul imens din interiorul meu.Le-aș mulțumi și le-aș strânge-n brațe…dac-aș putea s-ajung acolo unde stelele sunt mai aproape…

3 gânduri despre &8222;Acolo unde stelele strălucesc&8221;

Lasă un răspuns

